Thursday 14 July 2011

LONG DAY LONG JOURNEY ( 3 HARI 2 MALAM ) part 1...

orang kata banyak berjalan banyak pengalaman, betul x?
tp bagi aku lebih dari pengalaman sebenarnya... antaranya rakan baru, budaya baru, tempat pun baru..
tp kalo korang rasa nk tmbah lagi pun ok... (^^,)

right now, i will tell u all mane la aku p mggu lepas.. x tpikir pun nk berjln ke BATU PAHAT, JOHOR.. ye r 3 hari 2 malam je kan.. spe la sanggup.. hahaha tmbh plak nek motor .. 
sgalanya bermula bila bernekad motor sihat je nk jalan.. tidak kira ke mana.. 
kebetulan pulak rakan ku ini nk balik rumah.. mmg aku follow through je la.. hehe

 

Rakan dr Batu Pahat

perjalanan bermula pukul 1 tgh hari jumaat n tiba di BP pada pukul 8.15 mlm.. perrggghhh terbek...
kalo aku habaq kat member ppuan pasti dieorg ckp ang x kebas ke bontot.. x letih ke, x penat ke.. jawapannya ok2 je.. hahaha

smpi2 rakan ku terus bawak p mkan McD di area Carrefour x silap.. pas2 baru p umah di kat Sengarang.. malam 2 jugak r jupe family nye.. tp tak tidur pun rumah die kat taman 2, tidur dkt rumah tradisional betul rumah atoknya.... selamat teman dah biasa masa kecik2 dulu.. hehe mcm2  tempat gak r member aku bawak sampai aku x tau nama tempat nye ape.. (X_x)" haha





mula2 smpi...


rumah atok kawan ku.. (^^,)



siang hari sebelum jalan2..

ok sampai disini dulu.. nnt sambung part 2.. actually this is my first post n hope u all will like it...
bye2.. (^^,)

6 comments:

  1. pergh terbaik lah bro...

    banyak lagi kena cite ini, sampai part5 kot,haha.

    ReplyDelete
  2. hahaha smpi part 2 je kut..
    aku duk sana kan kejap je..

    ReplyDelete
  3. Gambor header dah kencang! Jangan lupa buat refleksi dan jurnal sekali. RPH pun boleh masuk.

    ReplyDelete
  4. ayisy : gile ko nk wk msuk skali jurnal n rph.. berjela la yop..

    anis : thanx...

    ReplyDelete
  5. wei..rndu lak nk nek lc. pnjam AHB sat..leh x?

    ReplyDelete